Informācija patērētājiem, kuriem SIA Relaks Tūre nav nodrošinājusi komplekso tūrisma pakalpojumu [1]

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) divu mēnešu laikā ir saņēmis gandrīz 20 patērētāju sūdzības par SIA "Relaks Tūre" (turpmāk – komersants), jo nav notikuši vairāki ceļojumi, kā arī komersants apturējis gandrīz visus plānotos ceļojumus. Saskaņā ar normatīviem aktiem šādā gadījumā patērētājam ir tiesības no komersanta pieprasīt visu samaksāto naudas summu, tādēļ PTAC aicina patērētājus rakstveidā vērsties pie komersanta. Vienlaikus - PTAC ir uzsācis administratīvo lietu un izvērtē komersanta īstenoto komercpraksi.

PTAC līdz 20.04.2015. bija saņēmis 19 patērētāju sūdzības par kopējo summu vairāk nekā 55 tūkstošiem EUR, kurās norādīts, ka komersants apturējis ceļojumu nodrošināšanu uz vairākiem galamērķiem – dažādām Eiropas valstīm, Austrāliju, ASV u.c. Pašlaik ir slēgts komersanta birojs, tomēr notiek korespondences pieņemšana.

No 2010. gada 13.aprīļa Ministru kabineta noteikumiem Nr.353 "Noteikumi par tūrisma operatora, tūrisma aģenta un klienta tiesībām un pienākumiem, kompleksa tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un īstenošanas kārtību, klientam sniedzamo informāciju un naudas drošības garantijas iemaksas kārtību" izriet, ka tūrisma operators kāda no klienta neatkarīga iemesla dēļ atceļ pakalpojumu pirms noteiktā datuma, klientam nekavējoties ir tiesības saņemt visu samaksāto naudas summu.

Gadījumos, kad tūrisma operators nespēj nodrošināt uzņemtās saistības, komplekso tūrisma pakalpojumu klientu aizsargā arī klienta iemaksātās naudas drošības garantijas mehānisms. PTAC rīcībā esošā informācija liecina, ka komersantam klienta iemaksātās naudas drošības garantija apdrošināta sabiedrībā "BTA Insurance Company" SE par kopējo apdrošinājuma naudas summu EUR 28 500,00.

Ņemot vērā iepriekšminēto, PTAC iesaka patērētājiem turpmāk rīkoties šādi:

1) Adrese - vērsties SIA "Relaks Tūre" rakstveidā, sūtot iesniegumu uz uzņēmuma juridisko adresi, vēlams ierakstītā pasta vēstulē, Ģertrūdes ielā 50 – 11, Rīgā, LV – 1011 vai e-pastu: [email protected];

2) Vienlaikus vērsties arī "BTA Insurance Company" SE ar rakstveida lūgumu izmaksāt apdrošināšanas prēmiju, ņemot vērā, ka iestājies apdrošināšanas gadījums, proti, komersants nespēj izpildīt savas saistības līdz savas maksātnespējas procesa pasludināšanai;

3) Patērētājiem, kas par ceļojumu ir norēķinājušies ar maksājumu karti (kredītkarti vai debetkarti), vērsties pie savas kartes izdevējbankas, lai veiktu iespējamu naudas atmaksas procedūru.

4) Vērsties PTAC ar rakstveida sūdzību, tāpat neskaidrību gadījumā zvanīt uz PTAC konsultāciju tālruni 65452554.

Par tālāko situācijas attīstību saistībā ar augstāk minēto komersantu PTAC aicina patērētājus sekot interneta vietnē www.ptac.gov.lv.

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 euro 04/28/2015 13:30 Un kad viņus tiesās?

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 17.05.2024 - 23.05.2024 Te ir darbs! Nikos Travel
Sakarā ar paplašināšanos,meklējam kolēģi savā draudzīgajā kolektīvā, visas soc. garantijas, draudzīgs kolektīvs un interesants darbs,sūti CV | Skatīt vairāk
Latvija
Mūsdienu Latvijas garšas. Gardēžu pasākums Viesistaba
Visas vasaras garumā, katru trešdienu gardēžu pasākumi angļu valodā. Gatavo kopā ar šefpavāru Mūsdienu Latvijas garšas. Gan individuāliem viesiem, | Skatīt vairāk
79 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 27.04.2024 - 24.05.2024 KANDAVAS PILSĒTAS SVĒTKI Tukuma TIC
24.,25.MAIJĀ KANDAVAS PILSĒTAS SVĒTKI 2024 "KARNEVĀLS KANDAVĀ". | Skatīt vairāk
SARĪKO PIKNIKU ABAVAS ābeļdārzā Tukuma TIC
Droši brauc ciemos uz ABAVAS vīna darītavu ar visu savam personīgajam piknikam nepieciešamo un atrodi sev vistīkamāko ābeli, zem kuras baudīt pavasara | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.54029012sec.