Pica Lulū piegādei ievieš priekšapmaksu un veic citus ievērojamus preventīvus higiēnas pasākumus

Sekojot līdzi pēdējā laika notikumiem, ir manāms, ka cilvēki maksimāli izvēlas uzturēties pēc iespējas mazāk sabiedriskās telpās, ko liecina arī pieaugošais piegādes apjoms uz mājām un birojiem. Lai piegādes laikā maksimāli samazinātu cilvēku kontaktu, pasargājot Pica Lulū darbiniekus un klientus, drošības apsvērumu dēļ pasūtījumus var veikt tikai caur mājaslapu, uzreiz veicot apmaksu, informē Pica Lulū direktore Maija Zariņa.

“Pieaugot darba apjomam mūsu 17 picērijās un redzot vīrusa “COVID-19” izplatības situācijas nopietnību, pieņēmām lēmumu par pāreju uz bezkontakta norēķinu darījumiem, lai pasūtījumu maksimāli ātri un droši atdotu klientam. Tādējādi, lai pasūtītu picu uz biroju vai mājām, vispirms mājaslapā jāveic priekšapmaksa. Secinājām, ja klientam, saņemot picu mājās vai birojā, jāmaksā skaidrā naudā, vai izmantojot bankas termināli, tas aizņem vairāk laika un lieki paildzina savstarpējo kontaktu ar mūsu darbinieku. Tāpat ir izstrādāta droša bezkontakta pasūtījuma nodošana klientam – pasūtījumu atstājot uz īpaša paliktņa pie namdurvīm, iepriekš informējot klientu par piegādes tuvošanos. Uzņēmums ļoti atbildīgi izturas pret visiem piesardzības ieteikumiem, un rūpes par darbinieku un klientu drošību ir pirmajā vietā,” stāsta Pica Lulū direktore Maija Zariņa.

Pica Lulū klienti, veicot priekšapmaksu, saņem arī 49 minūšu piegādes garantiju. Tas ir laiks, kurā uzņēmums apņemas picu nogādāt klientam, bet, ja kādu iemeslu dēļ nav pagūts to izdarīt, samaksātā nauda, dažu darba dienu laikā, tiek atgriezta. Pēc esošās informācijas, Pica Lulū ir vienīgais ēdināšanas uzņēmums Latvijā, kas nodrošina tā piegādi klientiem 24 h diennaktī.  

Pica Lulū sociālā atbildība vienmēr ir bijusi svarīga, bet jo īpaši vīrusa “COVID-19” izplatības laikā uzņēmums rūpējas par darbinieku un klientu drošību, veic dažādus preventīvus pasākumus – arī regulāri pārbauda darbinieku veselību, uzrauga, lai viņi ievērotu visas noteiktās higiēnas prasības, kā arī nodrošina picēriju klientus ar roku dezinfekcijas līdzekļiem. Tāpat Pica Lulū ikdienas darbam ir izstrādātas stingras vadlīnijas un procesi, kā darbiniekiem jārīkojas – picērijās regulāri tiek dezinficēti galdi, rokturi u.c. saskarsmes zonas, kā arī tiek dezinficētas picu piegādes somas un automašīnas.

SIA Later Ltd zīmolam Pica Lulū ir 17 picērijas, kas atrodas Rīgā, Jūrmalā, Ādažos un Jelgavā. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 350 darbinieki. Pica Lulū picu rullēšanas un cepšanas prasmēs uzņēmums ir ieguldījis vairāk nekā 25 gadu darbu.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
“Baltijas kauss vindsērfingā" Burtniekos Valmieras novada Tūrisma pārvalde
8. un 9. jūnijā Burtniekos jau tradicionāli notiks Baltijas lielākās vindsērfinga sacensības “Baltijas kauss vindsērfingā 2024". | Skatīt vairāk
Latvija
Vasaras Saulgriežu svinības TUKUMĀ Tukuma TIC
Ar dziesmām ieskandēsies pirmā vasaras nakts 20.jūnijā pulksten 21:00 Durbes estrādē. Ugunskurā degs trejdeviņas pagalītes. | Skatīt vairāk
ROKA DZIESMU SVĒTKI | Džūkstē Tukuma TIC
29. jūnijā pie Džūkstes Kultūras nama pirmie “ROKA DZIESMU SVĒTKI” sadarbībā ar Latvijas Rokmūzikas Asociāciju. | Skatīt vairāk
Neredzamā Pasaule- pārsteidzoša pieredze! Neredzamā Pasaule
Aicinām apmeklēt unikālu ekskursiju, kurā vari piedzīvot pasauli tumsā, vadoties pēc citām maņām, neredzīgu gida vadībā. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.68317795sec.