Autors: Signe Nazarova
Avots: BalticTravelnews.com / Travelpulse.com
Japānas viesnīca “Kitakyushu Hotel Plaza” saviem plikgalvainajiem klientiem piedāvā specifiskas atlaides. Katrs klients, kurš viesnīcas reģistratūrā tiks atzīts par plikgalvi vai vismaz cilvēku, kas sāk zaudēt matus, saņems 500 jēnu jeb aptuveni 4 eiro atlaidi pārnakšņošanai.Tādējādi viesnīca vēlas iedrošināt un uzmundrināt cilvēkus, sakot, ka matu zaudēšana nav nekas slikts.
Kampaņa tiek ievērota “Tetora Group” viesnīcu ķēdē. Kampaņas idejas radās šīs ķēdes prezidentam Koji Mirua, kurš saņēma daudz savu darbinieku sūdzību par biežajiem cilvēku matiem viesnīcas ūdens notekcaurulēs. Kā izrādās, arī pats viesnīcu ķēdes prezidents ir plikgalvis.
Kampaņa tiek atzīta kā izcils mārketinga triks no viesnīcas puses, ņemot vērā to, ka “2011 TripAdvisor” pārskats pierādīja, ka Japānā dzīvo daudz vairāk plikgalvainu cilvēku, nekā citās Āzijas valstīs.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.