Lidostai ir jāgarantē pasažierim lidojums garo rindu gadījumos

Ja pasažieris nokavē savu lidmašīnu, jo lidostā bija gara rinda uz drošības kontroli, tad par šo situāciju pilnā mēra atbild lidosta. Rietumeiropā vairāki tiesas procesi ir apliecinājuši, ka lidostas tiešā veidā atbild par pasažieru organizāciju, lai tie laicīgi varētu tikt lidmašīnā.

Piemēram, Vācijā ģimene vēlējās aizlidot no Minhenes caur Stambulu uz Hatajas ils Turcijā. Lidojumam bija jānotiek pulksten 13:40. Ģimene bija reģistrējusies lidostā pulksten 12:22 un tā devās uz drošības kontroli, kur bija izveidojusies gara rinda. Pēc kāda brīža lidostas darbinieki atvēra jaunas pārbaudes vietas, taču ģimene savu lidojumu nokavēja.

Ģimene saņēma savu bagāžu atpakaļ un rezervēja jaunu lidojumu nākošajā dienā par 613,96 eiro. Tiesas procesā ģimenei izdevās saņemt 80% lielu kompensāciju. 20% no iztērētās summas bija jāuzņemas ģimenei, jo tiesa norādīja, ka daļa no vainas ir jāuzņemas ģimenei par nokavēto lidojumu. Ģimenei bija jādod mutisks signāls lidostas drošības personālam un jādodas uz priekšu, apejot rindu.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Subates Ezermalas parks TAKA
Subates Ezermalas parks ir vasaras sezonas iecienītākais subatiešu un viesu objekts. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 08.07.2025 - 16.07.2025 Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU REĢIONA GARŠU KRĀSAS” | Skatīt vairāk
Labākā naktsmītne Zemgalē ar plašu vērienu Atpūtas komplekss “Miķelis”
«Zemgales Tūrisma gada balvas 2024» balvas ieguvējs naktsmītņu kategorijā nominācijā «Zemgales Zelta spilvens» 2024 | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Avis
,


airBaltic
,


Europcar
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com