Punktualitātes rādītāji atklāj 2017. gada neprecīzākās aviokompānijas

Ik gadu aptuveni 20% lidojumu Eiropā kavējas vai tiek atcelti, taču, balstoties uz OAG statistikas datiem, 90% aviopasažieru, kas izvēlas “airBaltic”, ir drošībā. Latvijas lidsabiedrība varētu būt īpašs izņēmums, jo lielākā daļa Eiropas aviokompāniju pērn uzrādījuši mazāk pozitīvus rādītājus – vidēji katrs ceturtais lidojums (25%) ieradies galamērķi ar kavēšanos, liecina OAG 2017. gada punktualitātes rādītāji.

Vadošais lidojumu informācijas nodrošinātājs OAG ir apkopojis un analizējis punktualitātes rādītājus par vairāk nekā 50 miljoniem aizvadītā gada reisu. OAG ik gadu publiskotā statistika tiek uzskatīta par vienu no ievērojamākajiem aviopārvadājumu informācijas resursiem pasaulē.

Finanšu nozares ziņu portāls “Business Insider” vēsta, ka Japāna, Vācija un Šveice ir punktuālākās nācijas pasaulē, taču pēc OAG analītiķu datiem, vienīgi Japāna uzrāda ievērojamus aviokompāniju punktualitātes rādītājus. Vācijas vadošā aviokompānija “Lufthansa” ir uzrādījusi 76% punktualitāti, kā rezultātā aptuveni katrs ceturtais lidojums galamērķī ir ieradies ar nokavēšanos (ilgāk par 15 min). OAG apkopotie dati arī liecina, ka tikai divas Eiropas aviokompānijas ir uzrādījušas labākus rezultātus – “British Airways” uzrādot 78% punktualitātes rādītāju un skandināvu “SAS” ar 80% precīzu lidojumu.

“Punktualitāte ir galvenais priekšnosacījums avioposažieru apmierinātībai un viens no būtiskākajiem mērījumiem, kas nosaka aviokompānijas kvalitāti un efektivitāti. Diemžēl, avionozares lielākie pārstāvji – “Lufthansa”, “Air France” un “Turkish Airlines” šobrīd strādā ar OTP (on-time performance) rādītāju, kas ir zemāks par 80%. Ik gadu tie kopā pārvadā vairāk nekā 250 miljonu pasažieru un, ņemot vērā, ka aptuveni 24% lidojumu sasniedz savu galamērķi ar kavēšanos, tiek ietekmēti aptuveni 60 miljoni cilvēku.  Tos, kuru lidojums kavējas vairāk nekā 3 stundas, aviokompānijām būtu jāinformē par iespēju saņemt kompensāciju līdz pat 600 EUR apmērā” stāsta lidojumu kompensāciju pieprasījumu uzņēmums “Skycop” izpilddirektors Marjus Stonkus.

2017. gadā Eiropas aviācijas nozare pārcieta vairākas būtiskas problēmas, kas rezultējās reisu masveida atcelšanā un kavējumos – “British Airways” pieredzēja IT sistēmu traucējumus, tika pieteikts Francijas gaisa satiksmes kontrolieru streiks, bet “Ryanair” paziņoja par milzīga skaita reisu atcelšanu. Kopā visi šie notikumi pērn ietekmēja ap vienu miljonu ceļotāju. Ņemot vērā faktu, ka vien 5% kompensāciju pieprasījumu, ko aviopasažieri iesniedz aviokompānijām, tiek apstiprināti, šobrīd kompensācijas no 250 līdz 600 EUR pienāktos vēl vismaz 950 tūkstošiem ceļotāju.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 03.06.2025 - 10.06.2025 Work and Travel Nikos Travel
Pasteidzies pēdējā iespēja pierakstīties uz interviju ar labākās Kipras viesnīcās pārstāvjiem, kuras notiks Rīgā (online). Vietu skaits ir | Skatīt vairāk
no 50 EUR
Rīgas centrā atvērusies moderna klīnika Republikas laukuma klīnika
Moderna klīnika vietējiem iedzīvotājiem un ārvalstu ceļotājiem, kas nodrošina speciālistu konsultācijas apvienojumā ar USG un laboratoriskiem | Skatīt vairāk
Atpūtas bāze “Virogna” TAKA
Atpūtas bāzē “Virogna” Jūs varēsiet izpērties pirtiņā, pavizināties ar laivu vai ūdens velosipēdu, pamakšķerēt vai vienkārši pasēdēt | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com