Lidsabiedrība «Ryanair» spiesta atteikties no komunikācijas kanāla ar pasažieriem

Kopš 2023. gada 8. maija Īrijas lidsabiedrība “Ryanair” vairs neļaus saviem klientiem sazināties ar lidsabiedrības klientu apkalpošanas nodaļu sociālo mediju platformā “Twitter”, vēsta portāls “Simpleflying.com”.

Lidsabiedrība apgalvo, ka šādu lēmumu pieņēmusi dēļ nesen pieņemtajām izmaiņām “Twitter” politikā, un, kā izrādās, “Ryanair” nebūt nav vienīgā lidsabiedrība, kas spērusi šādu soli.

Travelnews.lv iesaka visiem, kuriem ir nepieciešamība sazināties ar “Ryanair” klientu apkalpošanas nodaļas speciālistiem, darīt to “Facebook” vietnē – tā tomēr ir ātrākā un efektīvākā komunikācija. Tiesa gan, tā kā atbild reāls cilvēks, nevis bots, reizumis ir atkarīgs, cik kompetents ir šis speciālists. Ir reizes, kad problēmu izlabot var tikai trešais klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks, turklāt, labojot iepriekšējo kolēģu pieļautās kļūdas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 05.05.2025 - 12.05.2025 Ziedošie Babilona dārzi Nikos Travel
Tikai reizi gadā Klaipēdā notiek grandioza kuģu parāde- arī mēs dosimies uz šiem skaistajiem, aizraujošajiem svētkiem, pa ceļam iegriezīsimies | Skatīt vairāk
no 40 EUR
Kempings ”Lielbornes muiža” TAKA
Kopējais vietu skaits: Kemperiem- 10, telšu vietas aptuveni 50 Ieelpo dabu Daugavas lokos! Lielbornes muižas kempingā jūs būsiet dabas un vēstures | Skatīt vairāk
 Atpūtas komplekss “Ambro krasts” TAKA
Lieliska vieta nesteidzīgai atpūtai kopā ar ģimeni vai draugu kompānijā. Atpūtas komplekss atrodas Višķu ezera krastā. | Skatīt vairāk
Viesu māja "Rozes" TAKA
Viesu mājā tiek piedāvāta banketu zāle dažādām svinībām līdz 90 personām. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com