Air Canada pilots "atriebjas" neapmierinātam pasažierim

Pēc tam, kad kāds vīlies Air Canada pasažieris sociālajā tīklā Twitter izteica sūdzību par avioreisu, kurš bija aizkavējies vien par dažām minūtēm, viņš pretī saņēma pat visai aizskarošu atbildi no kāda lidsabiedrības pilota.

Pēc ierašanās Toronto no Vankūveras spēcīga negaisa laikā 2013. gada jūlija beigās kāds Air Canada pasažieris, nespējot sagaidīt, kad sāksies izkāpšana no lidmašīnas, steidza savas dusmas paust sociālajā tīklā Twitter.

Pasažiera ar lietotājvārdu Raff ieraksts Twitter vēstīja: "Toronto–Vankūvera – esam iestrēguši jau 20 minūtes. Sasodīts, pasteidzieties!"

Drīz vien viņa "tvītam" atbildēja Air Canada pārstāvis, lūdzot norādīt reisa numuru, lai varētu sniegt detalizētu informāciju.

Taču tajā pašā laikā Air Canada pilots Jeniks Čārlends nenoturējās un nepacietīgā pasažiera ierakstu komentēja šādi: "Mums ir sarkanā trauksme. Lidostas personālam negaisa dēļ šobrīd nav ļauts veikt darba pienākumus. Jūs tikko pārlidojāt valsti četrās stundās, tādēļ paklusējiet."

Drīz vien laikraksts National Post sazinājās ar Čārlendu, taču viņš savu izteikumu komentēt atteicās, vien piebilstot: "Labāk ne, citādi iekulšos nepatikšanās".

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 09.07.2025 - 15.07.2025 Pēdējā brīža ceļojumi uz Ēģiptī Atlantic Travel
Nepalaid garām — palikušas tikai dažas brīvas vietas! | Skatīt vairāk
no 585 EUR
Burtnieka ezera svētki Valmieras novada Tūrisma pārvalde
Aicinām svinēt vasaru teiksmainajos Burtniekos – Burtnieka ezera svētkos, 1. augustā visas dienas garumā! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com