Pasažieris bez iekāpšanas kartes brīvi iekāpj nepareizajā lidmašīnā

21. gadsimts daudziem ceļotājiem asociējas ar ārkārtīgi striktiem drošības mēriem lidostās, kur, lai varētu doties starptautiskā reisā, nākas izmest pat ūdens pudeli. Tādēļ jājautā, kā šim vīrietim nemanītam izdevies bez iekāpšanas kartes lidostā šķērsot trīs kontroles posteņus un iekāpt nepareizajā lidmašīnā?

Tieši tāds ir Lidžu Vergēses stāsts, kurš 25. aprīlī ar reisu no ārzemēm bija ieradies Mumbajā, kur iegādājies biļeti iekšzemes reisam uz Nagpūru. Tomēr galu galā viņš attapās citā pilsētā – Radžkotā, kas atrodas vairāku stundu lidojuma attālumā no Nagpūras.

Kā vēsta "Times of India", pēc sākotnējās drošības kontroles vīrietis devās uz uzgaidāmo zāli, lai gaidītu paziņojumu par iekāpšanu lidmašīnā. Taču tur Vergēse, kurš, iespējams, bijis alkohola reibumā, nozaudēja savu somu, kurā atradās viņa iekāpšanas karte, tādēļ uz brīdi apjuka un vairs nebija pārliecināts, kurp jādodas tālāk. Tomēr drīz vien viņš nemanīts "paslīdēja" garām aviokompānijas "Jet Airways" darbiniekiem, kuri tobrīd pārbaudīja, vai lidmašīnā kāpj tikpat pasažieru, cik ir reģistrējušies lidojumam. Pie tam vīrietis palika nemanīts arī lidostas drošībniekiem, kuri pārbauda, vai pasažieru iekāpšanas kartes un rokas bagāžas birkas ir apzīmogotas.

Notikumu ķēde kulmināciju sasniedza brīdī, kad Vergēsem izdevās iekāpt lidmašīnā. Pie iekāpšanas vārtiem viņu nepārbaudīja neviens no darbiniekiem, kuru uzdevums ir pārliecināties, ka visiem pasažieriem ir iekāpšanas kartes, kas atbilst attiecīgā reisa galamērķim. Kad vīrietis iekārtojās vienā no sēdvietām, kāds cits pasažieris viņam gan lūdza pārsēsties, apgalvojot, ka šī vieta esot aizņemta, tomēr tas viņam neesot šķitis dīvaini. Tā kā "Jet Airways" apkalpe nepamanīja lidmašīnā esošu lieku pasažieri, ir pamats aizdomām, ka netika veikta pasažieru skaitīšana, kas ir ierasta un nepieciešama procedūra.

Pats ceļotājs par to, ka kaut kas nav lāgā, atskārta tikai tad, kad lidmašīna jau piezemējās Radžkotā nevis Nagpūrā. Tad viņš par notikušo ziņoja aviokompānijas darbiniekiem.

"Jet Airways" pārstāvji pēcāk laikrakstam "Times of India" pastāstījuši, ka notiek detalizēta incidenta izmeklēšana, piebilstot, ka tajā iesaistītais pasažieris viņa iecerētajā galamērķī nogādāts nākamajā dienā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 10.07.2025 - 17.07.2025 Laika pieskāriens: Zaļā sinagoga – Rēzeknē Rēzeknes pilsētas TIC
Vai zināji, ka Zaļā sinagoga ir vienīgā saglabājusies no 11 Rēzeknes sinagogām? Ienirsti vēsturē! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 07.07.2025 - 14.07.2025 Dzimšanas diena mums- dāvanas Jums Nikos Travel
Dzimšanas diena mums - Dāvanas Jums! Rezervē ceļojumu un saņem garantētu dāvanu! Vislabākās dāvanas- ierobežotā daudzumā | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 05.07.2025 - 12.07.2025 Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com