Arī kruīzu kompānijas mazliet vairāk domā par vides saglabšanu - veidos jauna veida dzinējus

Viena no lielākajām kruīzu līnijām pasaulē - AIDA Cruises, paziņojusi, ka vismaz tupmākos septiņus kruīza kuģus ražos tā, lai tie pilnībā strādātu ar sašķidrinātu dabīgo gāzi, kas tiek uzskatīta par dabai draudzīgāku kurināmo materiālu nekā degviela, uz kā pamata pārsvarā darbojas kruīzu kuģi.

"Šis ir viens no mūsu kompānijas uzstādītajiem mērķiem - padarīt kruīzu kuģus vairāk dabai draudzīgus," preses relīzē paudis AIDA vadītājs Fēliks Eihorns. Viņš uzsver, ka ar jaunajiem kuģiem, kuri nodēvēti par "AIDAnova" un viņas māsu, vācu kruīzu kuģu kompānija veic nozares pioniera darbus. Šis būšot pirmais kruīza kuģis industrijā, kas darbosies uz sašķidrinātas dabīgās gāzes pamata un tas kļūšot par realitāti jau 2018.gadā.

Kā norāda eksperti, sašķidinātas dabīgās gāzes izmantošana pilnībā izslēdz radīto CO2 un citas izplūdes gāzes, kas ir viens no iemesliem kāpēc pasaulē notiek globālā sasilšana.

Jau divi citi AIDA kompānijas kuģi - AIDAprima un AIDAperla var tikt darbināti ar sašķidrināto gāzi, pateicoties to dubult-degvielas dzinējiem, taču jaunais kuģis būšot pirmais, kas varēs darboties tikai ar sašķidrinātu gāzi - gan jūrā, gan atrodoties ostā.

Kopumā pasūtīti septiņi kruīza kuģi, kas varēs darboties tikai uz sašķidrinātās dabīgās gāzes pamata. Šie kuģi tiks nodoti to pasūtītajiem - "Carnival Cruise Line", , "Costa Cruises", "Carnival UK" and "AIDA Cruises" kompānijām.

Jaunā kuģa iesvētības notiks 2018.gada rudens sezonā un to plānots iesvētīt Kanāriju salās 2018.gada decembrī. Kuģis svērs 180 tūkstošus tonnas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
World Expo Osakā  Estravel Latvia
Dodieties uz World Expo arī jūs un iepazīstiet Japānu! No Rīgas, ar viesnīcām Osakā un Kioto, un Nākotnes pilsētas apmeklējumu | Skatīt vairāk
no 2329 EUR
Tabores muiža TAKA
Muiža celta 19. gadsimta 2. pusē (iespējams 1875. gadā). 1.pasaules kara laikā muiža stipri cietusi. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com