Viedoklis: Cik pieklājīgi ir restorānu viesi?

Bieži vien tiek veidoti dažādi topi, kuros apkopo viesmīlīgākās viesnīcas vai restorānus, taču retāk ir manīti raksti, kuros novērtēts tas, cik pretimnākoši vai laipni ir restorānu vai viesnīcu apmeklētāji. Tāpēc dažādu restorānu pārstāvjiem jautājām, cik pieklājīgi ir viņu viesi un cik laicīgi viesi no restorāna dodas prom.

Īpašniece Astrīda Arklone, restorāns "Taverna"

Tā kā mūsu restorāns ir iekārtots tā, lai izceltu latviešu un senlatviešu tradīcijas, tad mūs visbiežāk apmeklē tūristi, tāpēc par lielu trokšņošanu vai nepieklājību sūdzēties nevaram. Protams, ir arī tūristi un noteiktas tūristu grupas, ar kurām var gadīties arī kāda problēma. It īpaši to var teikt par britu tūristiem. Tie gan var būt tīrās šausmas, bet tāpat vienmēr tiekam ar visu galā. Bieži vien kompānijā ir kāds, kas ir pieklājīgāks par pārējiem, un tad tas arī atvainojas par troksni vai radīto nekārtību. Protams, ir arī viesi, kas mēdz pie mums aizsēdēties pēc restorāna slēgšanas, bet arī tā nav nekāda problēma. Kamēr vien cilvēki turpina pasūtīt dzērienus, tikmēr mēs atļaujam turpināt izklaidēties.

Vadītāja Ilze Silova, restorāns "Sezona"

Protams, ka reizēm gadās arī trokšņotāji. Tā kā esam diennakts restorāns, tad visbiežāk šādas cilvēku grupas pie mums viesojas rīta pusē ap pieciem vai sešiem. Bieži vien cilvēki, kas ierodas ap to laiku, prasa, lai viesmīļi uzliek viesu izvēlēto mūziku un uzvedas skaļāk, kā ierasts. Ar nepieklājīgiem viesiem cīnāmies izsakot aizrādījumus vai arī saucot palīgā restorāna apsardzi. Taču policiju gan saucam tikai tad, ja kāds uz restorānu atnācis lielā alkohola reibumā vai uzvedas neadekvāti. Tomēr šādi gadījumi ir diezgan reti un ikdienā policijas palīdzība nav nepieciešama.

Īpašnieks Artūrs Birmbaums, restorāns "Čarlstons"

Trokšņotāji  un nepieklājīgi viesi restorānu un kafejnīcu nozarē vienmēr ir sastopami, bet tas, cik labi ir iespējams izvairīties no dažādām nepatīkamām situācijām vai tikt galā ar skaļiem apmeklētajiem, ir atkarīgs no viesmīļa profesionalitātes. Parasti pie mums viesmīļi ar visām situācijām tiek galā, un mēs par saviem viesiem sūdzēties nevaram. Ir arī viesi, kas mēdz palikt restorānā arī pēc tā darba laika beigām, taču mēs šādu iespēju viņiem dodam vien tikmēr, kamēr viesis kaut ko turpina pasūtīt. Taču šobrīd šādu situāciju paliek arvien mazāk un viesi kļūst arvien saprotošāki. Tad, kad viesmīlis stāsta, ka tuvojas slēgšanas laiks, tā vietā, lai uzskatītu to par pašsaprotamu lietu, viesi aizvien vairāk apjautājas, vai drīkst vēl pusstundiņu pasēdēt. Pie mums ārzemju tūristi un vietējie apmeklētāji ir apmēram vienādas daļās, taču esam novērojuši, ka tieši vietējie ir tie, kas restorānā grib palikt arī pēc tā slēgšanas.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Uzplauksti pļavā - Sievišķības svētki Tukuma TIC
kopā būšanas, tīklošanās, rituālu, garšas un foto piedzīvojumu diena Antiņciemā kopā ar Sanitu Matuli. | Skatīt vairāk
Latvija
Aveņu SPA kūre - viesnīca Ezeri, Siguldā Estravel Latvia
1 nakts 2 personām standarta numurā, brokastis, SPA atpūtas programma | Skatīt vairāk
no 250 EUR
Pavadi Lieldienas Preiļu novadā! Preiļu novada TIC
Jau šajā svētdienā aicinām piedzīvot krāšņas Lieldienas Jasmuižā! | Skatīt vairāk
Katrīna Dimanta Ceplī  Zemgales Tūrisma asociācija
Ieplāno īpašu ceturtdienu Igo mūzikas un mākslas centrā "Ceplis" 22.maija! | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Riga Islande Hotel
,


Jūrmalas TIC
,


Baltic Beach Hotel & SPA
,


Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com