Nirnbergas pazemē ir jāpaļaujas uz radaru

2008. gada jūnija vidū Vācijas pilsētā Nirnbergā ir atklāta metro satiksme bez lokomotīves vadītāja. Šai pilsētai Vācijas dzelzceļa satiksmē ir būtiska loma, jo 1835. gadā te tika iemēģināta pirmā tvaika lokomotīve.

Automātiskās vadības lokomotīve ar radara palīdzību atpazīst dažādus šķēršļus, kuri atrodas uz sliedēm un spēj daudz efektīvāk nobremzēt kā līdz šim to darīja pilots. Kustību jaunā lokomotīve uzsāk daudz elegantāk un rāmāk, jo to vada speciāli izstrādāta programma. Jaunie metro vagoni ir gaišāki un aprīkoti ar novērošanas kamerām. Avārijas gadījumā kamera automātiski pieslēdzas vadības punktam un ziņo par notiekošo.

Bezpilota lokomotīves ripo arī citās Eiropas pilsētās, piemēram, Kopenhāgenā vai Lillē (Francija). Nirnbergas metro no citiem bezpilota projektiem atšķiras ar Siemens satiksmes vadības sistēmas unikalitāti, kas ļauj uz vienas līnijas strādāt lokomotīvēm ar pilotu un bez pilota vai arī vienlaicīgi.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
2025. gada UEC Eiropas BMX čempionāts Valmieras novada Tūrisma pārvalde
Šajā vasarā Latvijas BMX galvaspilsēta atkal nonāks Eiropas uzmanības centrā — no 10. līdz 13. jūlijam Valmiera uzņems 2025. gada Eiropas BMX | Skatīt vairāk
Hotel Jūrmala SPA & Līvu akvaparks ģimenei Estravel Latvia
2 naktis ērtā viesnīcas numurā - brokastis, atpūta Wellness Oasis un Līvu Akvaparka apmeklējums | Skatīt vairāk
no 427 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com