Somijas restorāniem ir jāatbild par saviem iereibušajiem klientiem

Somijā par sava klienta reibuma stāvokli ir jātabild restorānam. Gadījumā, ja izdosies pierādīt, ka klientam ir pasniegts pārāk daudz spirtotā dzēriena, un viņš tādā stāvoklī ir pametis iestādi, tad personālam būs jāatbild par savu rīcību. Piemēram, ziemā, restorānam būs jāatbild par to, ja klients, pametot restorānu, ceļā uz mājām aizmigs sniegā.

Tajā pašā laikā, ja klients būs iesaistījies kautiņā vai kādu aplējis – vaina būs jāuzņemas pašam klientam. Arī restorānu varēs saukt pie atbildības tajos gadījumos, ja kautiņi tur notik pārāk bieži. Tas nozīmēs, ka attiecīgā iestādē tas notiek sistemātiski un tā nav spējīga kontrolēt kārtību. Līdz ar to bāram vai restorānam tiks atņemti papildus atļautie darba laiki un nedrīkstēs pārdot alkoholiskos dzērienus.

 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
🇮🇹 Atpūties Toskānas ritmā! Latvia Tours - Berga bazārs
Izbaudi Toskānu, kur katrs mirklis ir kā no gleznas – vīna lauki, smaržīgi cipreses stādi un nesteidzīgas brokastis ar skatu uz dabu... | Skatīt vairāk
no 579.00 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.06.2025 - 01.07.2025 Ekskursija uz delfināriju- pedejās vietas Nikos Travel
Sezonas populārāko braucienu uz Lietuvu- Delfinārijs un Jūras muzejs. Priecāsies gan bērni, gan pieaugušie. Smaidiem piepildīta diena!, 05.07.2025- | Skatīt vairāk
40 EUR
Lauku māja “Gaišā” TAKA
Lauku māja “Gaišā” piedāvā naktsmītnes, pirti, banketu zāli, kamīnzāli, sporta laukumu ar volejbola tīklu, telšu vietas, ugunskura vietu. | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Kaļķu vārti
,


Baltic Beach Hotel & SPA
,


Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
,


Radisson Blu Rīdzene Hotel
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com