Lidsabiedrībām nāksies atmaksāt klientiem arī nemateriālos izdevumus

Kopš 13.10.2011. lidsabiedrībām saviem pasažieriem būs jāatmaksā arī nemateriālie izdevumi. Arī lidojumu atcelšanas termins tiks izskatīts plašāk nekā iepriekš. Pasažieri, kuri lidmašīnas aizkavēšanās dēļ nespēs laicīgi sasniegt savu galamērķi, būs tiesīgi paralēli materiāliem izdevumiem, kā naktsmītnes, ēdiens vai taksistu pakalpojumi, saņemt arī nemateriālo izdevumu kompensāciju. Eiropas Kopienu tiesa palielināja pasažieru tiesības lidojumu atcelšanas gadījumā. Maksimālais nemateriālo izdevumu atmaksas apmērs ir 4150 eiro.

Par nemateriāliem izdevumiem tiks uzskatīti pasažieru sagaidīšanas izdevumi. Tie ietver izmaksas paredzētas pasažieru pārvadāšanai uz citām lidostām, uz sākotnējo mērķi, ēdināšanas izmaksas, izmitināšanas un sakaru izmaksas. Nemateriālos izdevumus būs jāatmaksā ne tikai gadījumos, kad lidojums tiek atcelts, bet arī gadījumos, kad lidmašīna, netiekot līdz savam galamērķim, atgriežas sākumpunktā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Labākā ceļojuma daļa: apstāšanās Stambulā! Turkish Airlines
Stambula ir pasakaina metropole, kas savieno Eiropu un Āziju ar elpu aizraujošu arhitektūru, mazām kafejnīcām un vēsturiskiem notikumiem. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 05.06.2025 - 01.07.2025 Jauns mēnesis - jaunas atlaides Estravel Latvia
Piedzīvojumu ceļojumu akcijas un ataides līdz pat 40% // Iepazīstiet pasauli kopā ar cilvēkiem no visas pasaules!! | Skatīt vairāk
no 367 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com