Japānas Finanšu ministrija aptur dārgu tūrisma reklāmas kampaņu

Vecā gada pēdējās dienās Japānas Finanšu ministrija tomēr apturējusi dārgu reklāmas kampaņu, ko valsts Tūrisma ministrija bija ieplānojusi, lai marta zemestrīcē un tai sekojošajā Fukušimas atomelektrostacijas avārijā cietušajai Japānai piesaistītu tūristus no visas pasaules.

Tūrisma ministrija rudenī nāca klajā ar ieceri visā pasaulē izlozēt 10.000 bezmaksas lidojumus uz Japānu. Laimīgajiem uzvarētājiem par saviem iespaidiem, apceļojot Japānu, būtu vien jādalās speciāli izveidotā blogā, kas kalpotu kā pievilinātājs citiem potenciālajiem Japānas apceļotājiem. Tomēr Finanšu ministrija šo kampaņu apturējusi, jo uzskata, ka tā valsts budžetam izmaksās pārāk dārgi - vairāk nekā 10 miljonus eiro - un nav pieļaujams, ka Japānas nodokļu maksātājiem būtu jāsedz šādas izmaksas. Tomēr Japānas Tūrisma aģentūra vienlaikus arī atzīst, - jau no paša sākuma esot bijušas zināmas šaubas, vai izdosies pārliecināt valdību par šāda finansējuma piešķiršanas nepieciešamību un pamatotību. Tagad valstij neatliekot nekas cits, kā mēģināt piesaistīt tūristus tradicionālākos veidos un cerēt, ka tūrisma nozare, kas pēc pavasara katastrofas piedzīvoja 50 % apgrozījuma kritums, atkal atgūsies.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jūsu pieturvieta pašā pilsētas centrā! Tallink Hotel Riga
Viesnīca ar lielisku atrašanās vietu Rīgas centrā, restorānu «Elements», kafejnīcu un konferenču centru un burvīgu personālu! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 03.06.2025 - 30.06.2025 Elpu aizraujoša pieredze modernā šautuvē! GunRange.lv
Atrodamies Rīgā un piedāvājam individuālus komplektus, tematiskās ballītes, korporatīvos pasākumus un interaktīvo šaušanu. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com