Aviokompānijas KLM pasažieru nozaudētās mantas palīdzēs atgūt suns

Lidsabiedrība "KLM" cer, ka suns vārdā Šerloks turpmāk spēs pasažieriem palīdzēt ātrāk atgūt lidmašīnās nozaudētās mantas.

"KLM" paziņojusi, ka Amsterdamas Šipholas lidostā darbiniekiem turpmāk asistēs bīgls vārdā Šerloks. Uniformā – zilā vestē – tērptajam četrkājainajam palīgam sākumā tiek izsniegtas lidmašīnā atrastās mantas, un jau drīz tas dodas lidostā uzmeklēt to īpašniekus – iespējams, pirms viņi vēl apjautuši, ka kaut kas pazaudēts.

"Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai pasažieri savas nozaudētās mantas atgūtu pēc iespējas ātrāk," skaidro Sandra Lista, "KLM" pazaudēto un atrasto mantu biroja pārstāve.

Aviokompānija paziņojumā norāda, ka modrība, sociālās saziņas vietņu izmantošana un nu arī Šerloka izveicība ļauj īpašniekiem atgriezt pat 80 procentus lidmašīnās nozaudēto mantu.

Šerloka treneris Dirks van Drīls stāsta, ka suns ir labi apmācīts un fiziski trenēts. "Ir pārsteidzoši vērot pasažieru reakciju," viņš piebilst.

Suns Šipholas lidostā jau kļuvis par teju slavenību – pasažieri labprāt pozē pašbildēm ar Šerloku, kamēr "KLM" darbinieki atzīst, ka uzticamo palīgu mēdz palutināt ar kādu gardumu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Viesu māja “Vintāža” TAKA
Viesu māja “Vintāža” piedāvā atpūtu pašā Dervanišķu ezera krastā, banketu zāli svinību rīkošanai (līdz 45 cilvēkiem). | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 09.06.2025 - 28.06.2025 Jūnija svētdienu branči 11:00 - 14:00 LIDO Atpūtas centrs
Gaidām tevi kopā ar ģimeni un draugiem svētdienās LIDO Atpūtas centra 2. stāva restorānā no plkst. 11.00 līdz 14.00, kur būs gan gardi ēdieni un | Skatīt vairāk
no 17 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com