«Peugeot» 208 un 2008 ir jauns automātiskās pārnesumkārbas pārslēgs

Peugeot 208 un 2008, no kuriem pirmais 2021. gadā bija vispopulārākais mazās klases auto, bet otrais – visvairāk pārdotais B segmenta krosovers Eiropas jauno auto tirgū, nu ir aprīkoti ar īpašu automātiskās pārnesumkārbas pārslēgu. Tagad garenās sviras vietā ir izsmalcināts, glīts, ergonomisks un viegli lietojams pārslēgs, kas eleganti integrēts vidus konsolē. Turklāt šāda evolūcija notikusi ne tikai iekšdedzes dzinēja modeļos, bet arī 100% elektriskajos e-208 un e-2008.

Perfekta integrācija

Pārsteidzoši modernais pārslēgs ļoti labi iekļaujas 208 un 2008 Peugeot i-Cockpit® 3D priekšējā panelī, veidojot smalku tehnoloģiju un ergonomikas kombināciju, savukārt tā pārdomātais dizains atbrīvo vietu vidus konsolē. Elegantumu uzsver matētā hroma un glancēti melnā apdare, kā arī ar oglekļa šķiedras pārklājumu veidotais elkoņa balsts.

Jaunais pārslēgs visiem dzinēju veidiem, gan elektriskajiem, gan iekšdedzes, piedāvā dažādus braukšanas režīmus. Par to, kurš režīms darbojas, informē attiecīgs gaismas indikators uz pārslēga, taču papildus to vadītājam atgādina arī indikators mērinstrumentu panelī. Piedāvātie režīmi: atpakaļgaita (R), neitrālais (N) un režīms braukšanai (D), kad mašīna pati nosaka, kurš no 8 pārnesumiem ir atbilstošs braukšanas stilam, ceļa profilam un automobiļa noslodzei.

Funkciju klāstu papildina divas atsevišķas pogas: Park (P), kas pārslēdz pārnesumkārbu stāvēšanas režīmā, savukārt Manual (M) poga iekšdedzes dzinēja gadījumā aktivizē manuālu pārnesumu pārslēgšanu ar nelielām svirām, kas atrodas aiz stūres. Modeļiem ar elektrodzinēju M poga ir aizstāta ar pogu Brake (B).

Funkcionalitātes evolūcija

B poga abos 100% elektriskajos modeļos e-208 un e-2008 pastiprina reģeneratīvo bremzēšanu. Ja režīms B nav aktivizēts, sabremzēšanās pēc kājas noņemšanas no akseleratora pedāļa ir mērena, pēc sajūtām līdzīga tai, kāda ir mašīnās ar iekšdedzes dzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Aktivizējot režīmu B, sabremzēšanās kļūst spēcīgāka un arī atgūtās enerģijas apjoms ir lielāks. Ja vien netiek izslēgts dzinējs, rekuperācijas jeb režīms B paliek aktīvs un saglabā atmiņā šo iestatījumu pat pēc izmaiņām pārnesumkārbas pārslēgā.

Visām 208 un 2008 versijām līdz ar jauno pārslēgu ir pieejama elektriskā stāvbremze, kas ir ērtāk lietojama ikdienā un arī ietaupa vietu vidus konsolē.

Pagājušajā gadā Latvijā tika pārdoti 209 Peugeot vieglie komercauto (N1) un 928 vieglās automašīnas (M1), starp kurām populārākais modelis bija 2008 ar 249 pārdotām vienībām. Franču zīmola tirgus daļa 2021. gadā Latvijā bija 6,7%, liecina Auto Asociācijas apkopotā statistika.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Piedalies vēsturiskā spēlē Cesvaines pilī! Madonas TIC
Vakars pilī ar draugiem, azartu un noslēpumiem – piesakies spēlei! Spēles Cesvaines pilī šovasar notiks 5. jūlijā plkst. 18.00 un 25. jūlijā plkst. | Skatīt vairāk
Biedrības “Subatieši” atpūtas vieta TAKA
Atpūtas vietā ir pieejama piknika vieta, kā arī soliņi, galds un neliels bērnu laukums. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 28.06.2025 - 12.07.2025 Jūras svētki Liepājā Liepājas reģiona TIB
Svētku apmeklētāji aicināti ienirt muzikālos, radošos un brīnumu pilnos viļņos, kas piedāvās daudzveidīgas muzikālās programmas. | Skatīt vairāk
Ceļojumi uz Turciju Novatours
Ja sapņo par īstu vasaru - saulainu un siltu - aicinām pievienoties ceļojumos uz Turciju! ☀ ✈️ Lidojam vairākas reizes nedēļā uz Antāliju. | Skatīt vairāk
no 379 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com