Foto: Commons.wikimedia.org
Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Dailymail.co.uk/BalticTravelnews.com
Vjetnamas lielākā pilsēta Hošimina ik gadu vilina tūkstošiem ceļotāju, kuri šeit ierodas, lai apbrīnotu franču koloniālo arhitektūru, dzīvi pie rosīgās Saigonas upes un, protams, pasaulslavenos ēdienus.
Taču nu pie pilsētas apvāršņa parādījusies arī populārā ātrās ēdināšanas zīmola "McDonald's" dzeltensarkanā izkārtne. Pārsteidzoši, taču valstī pirmais "McDonald's" restorāns tā pirmajā darbības mēnesī apkalpojis vairāk kā 400 000 klientu. Ēstuve durvis vēra 8. februārī, un jau pirmajās 24 stundās tajā tika apkalpoti gandrīz 22 500 cilvēku.
Reklāma

Kā atzīst franšīzes vadītājs Vjetnamā, valsts premjerministra znots Henrijs Ngujens, kurš savulaik, dzīvojot ASV, strādājis ātrās ēdināšanas nozarē, "McDonald's" ēstuves atvēršana dzimtenē allaž bijis viņa sapnis.
Rietumos populārās ēstuves apmeklējums daudzām vjetnamiešu ģimenēm ir sen gaidīts mirklis, un ar vidējo algu aptuveni 150 ASV dolāri mēnesī burgers "Big Mac", kas maksā nepilnus trīs dolārus, tiek uzskatīts par īpašu gardumu. Tomēr jāpiebilst, ka "McDonald's" gan nav pirmais rietumu ātrās ēdināšanas zīmols, kurš uzsācis darbību Vjetnamā – tas sekojis pa pēdām tādām kompānijām kā "Starbucks", "Subway", "Burger King" un "KFC".
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.