Foto: Pixabay.com/darinmcleod
Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/aerotelegraph.com
Lietuvas tūrisms nevēlas būt atkarīgs no citu valstu vai
privāto lidsabiedrību labvēlības, tāpēc Lietuvas valdība atkal izskata
jautājumu par savas nacionālās aviokompānijas dibināšanas iespēju. Lietuvas
Satiksmes ministrs Jaroslavs Narkevics ir šīs dejas autors, kurš vēlas sava
zīmola lidmašīnas, kuras piederētu citai lidsabiedrībai, taču apkalpe,
rezervācijas sistēma un tehnika piederētu lietuviešiem. Lēmums būs pieņemts
2020.gada beigās vai 2021.gada sākumā, ko finansēs Lietuvas valsts.
Apmēram pirms diviem gadiem bankrotēja Lietuvas
lidsabiedrības kompānija «Small Planet Group» un līdzīgs liktenis 2015.gadā bija
arī lidsabiedrībai «Air Lituanica». Šajā sarakstā var nosaukt lietuviešu
lidsabiedrības «Fly Lal», «Aurela» un «Air Lithuania», bet projekts «Lithuanian
Express» tā arī ne reizi neuzlidoja gaisā kopā ar pasažieriem.
Latvijas nacionālai lidsabiedrībai «airBaltic», tas ir labs
izaicinājums, lai Baltijas tirgu noturētu savā kontrolē.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.