Vairākas lidsabiedrības ignorē ceļotāju pieprasījumus atgriezt naudu par biļetēm

Tūrisma aģentūras, tūroperatori un ceļotāji kopš 2020.gada marta vēlas atgriezt lidojumu biļešu naudu no lidsabiedrībām par anulētajiem reisiem. Daudzas lidsabiedrības neatbild uz pieprasījuma zvaniem un e-pastiem, ignorējot jebkura veida komunikāciju un klienta tiesības. Klienti jūtas apkrāpti un tāpēc meklē palīdzību gan pie patērētāju aizsardzības organizācijām, asociācijām, IATA un medijiem. Vairākas tūrisma kompānijas ir iesniegušas prasības tiesā pret negodīgajām lidsabiedrībām.

Šobrīd šajā kontekstā izskan vairāku Eiropas lidsabiedrību zīmoli, kas ignorē savus klientus – «SAS Scandinavian», «Alitalia», «Air Europa», «Norwegian» un citas.

Labas atsauksmes ir par lidsabiedrībām «Condor» un «Emirates Airlines», kuras ir pilnībā norēķinājušās par nenotikušajiem lidojumiem. Piemēram, lidsabiedrība «Emirates Airlines» kopš 2020.gada aprīļa ir izmaksājusi klientiem 1,4 miljardus eiro. «Lufthansa» ir norēķinājusies par 3,6 miljardiem eiro, apstrādājot 8,5 miljonus lidojuma biļetes, taču vēl 350 000 lidojumu biļešu ir apstrādē. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Silene Resort & SPA TAKA
Silene Resort & SPA ir četrzvaigžņu kūrorts, kas atrodas 30 km attālumā no Daugavpils, gleznainā Sila ezera krastā. | Skatīt vairāk
Summer body, ja ir LuLū piciņa! Pica Lulū
Cepam gardas un sātīgas picas! Un nogādāsim tur, kur tev vajadzēs! Pasūti! | Skatīt vairāk
Īsās brīvdienas Billundā Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, 2 naktis viesnīcā, brokastis, 2 dienu ieejas biļete Legoland | Skatīt vairāk
no 565 EUR
Uzņēmumi


Turkish Airlines
,

Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com