Autors: Madara Ķešane
Avots: BalticTravelnews.com/travelandleisure.com
Lidsabiedrība “British Airways” piešķir tehnoloģisku pieeju pārtikas un dzērienu pakalpojumiem, ļaujot pasažieriem pasūtīt tos tieši no tālruņa, izmantojot aviokompānijas jauno lidojumu pasūtīšanas sistēmu, kas būs pieejama no šī gada 19.jūlija.
Sākot ar 19. jūliju pasažieri varēs iepazīties ar British Airways piedāvājumu no sava tālruņa, izveidojot savienojumu ar lidmašīnas Wifi. Pakalpojums pieņems maksājumu, izmantojot visas galvenās kredītkartes un debetkartes vai British Airways Avios punktus.
Reklāma

Ja pasažieri nokavē ēdiena pasūtīšanu pirms lidojuma (tikai daži maršruti ļaus tos pasūtīt 24 stundas iepriekš), viņi joprojām varēs saņemt kaut ko ēdamu, izmantojot aviokompānijas lidojumu iespējas no "Speedbird Cafe".
Taču šis pakalpojums nebūs pieejams aviosabiedrības īsākajos maršrutos. Salona apkalpe sniegs paziņojumu un informēs pasažierus, vai pakalpojums viņu lidojumā ir pieejams.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.