«airBaltic» ievieš aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: „Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus.”

Pateicoties jaunajam servisam, pasažieri tagad var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot savu aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā, kas atrodama https://mybag.aero/baggage/#/airbaltic/lv-lv/main-menu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas bāze “Virogna” TAKA
Atpūtas bāzē “Virogna” Jūs varēsiet izpērties pirtiņā, pavizināties ar laivu vai ūdens velosipēdu, pamakšķerēt vai vienkārši pasēdēt | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 30.05.2025 - 06.06.2025 Zilais karogs Liepājā Liepājas reģiona TIB
Zilais karogs plīvos trīs Liepājas peldvietās un Jahtu ostā. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.05.2025 - 09.06.2025 Vasarsvētku pop-up brančs Mujānos Valmieras novada Tūrisma pārvalde
8. jūnijā Mujānu biedrības nams aicina uz nesteidzīgu Vasarsvētku POP-UP BRANČU, kurā par garšu bagātību rūpēsies šefpavārs Juris Latišenoks. | Skatīt vairāk
no 5 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com