Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Tourprom.ru
Kāda britu tūriste, kura sirgst ar aptaukošanos, vērsusies ar pretenziju, ka guvusi morālo traumu, jo publiski, visu pasažieru priekšā esot pazemota, kad apkalpes loceklis viņu pārsēdinājis citā sēdvietā.
Tūriste lidojusi mājup no atpūtas Grieķijā ar “EasyJet” lidmašīnu. Viņai bija paredzēta vieta pie avārijas izejas, taču apkalpes loceklis licis viņai pārsēsties citur, kā argumentu minot faktu, ka pie avārijas izejas nedrīkst sēdēt cilvēki, kuriem nepieciešams drošības siksnas pagarinājums. Šāda reakcija dāmu ļoti aizvainojusi.
Reklāma

Viņa norādījusi, ka nemaz neesot nepieciešamība pēc drošības jostas pagarinājuma – viņai derot arī standarta josta. Bet šī situācija viņu ļoti sadusmojusi – esot viņai problēmas ar lieko svaru, taču ne jau tik lielas.
“EasyJet” pārstāvji, komentējot šo situāciju, norādīja, ka klientu drošība ir lidsabiedrības augstākā prioritāte. Pārstāvji gan pauda nožēlu, ka apkalpes loceklis šo informāciju nav pasniedzis delikātākā veidā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.