Lidsabiedrībai jāmaksā par mākslīgā intelekta kļūdām

Lidsabiedrība “Air Canada” būs spiesta izmaksāt kādam pasažierim kompensāciju pēc tam, kad pašas lidsabiedrības tērzēšanas robots sniedza informāciju par biļetēm, kas bija pretrunā ar Kanādas kompānijas biļešu politiku, vēsta portāls “Simpleflying”.

2022. gadā mākslīgā intelekta rīks bija sniedzis kādam pasažierim maldinošu informāciju, un tagad tiesas ceļā panākts, kā rezultātā radās pārpratums, kas pasažierim izmaksāja papildus naudu. Tiesas ceļā tagad panākts, ka lidsabiedrībai būs jāmaksā kompensācija par zaudējumiem.

Par spīti šim atgadījumam lidsabiedrības aizvien aktīvāk ievieš mākslīgā intelekta rīkus – čata robotus, šādi ietaupot naudu uz darbaspēku.

Travelnews.lv ne reizi vien ir pārliecinājies, ka saņemt jēdzīgu atbildi no daudzu lidsabiedrību robotiem ir praktiski neiespējami, un labākā informācija ir izvēlēties opciju, runāt ar cilvēku. Tiesa gan, reizēm, gaidot dzīvu konsultantu čatā, dīdoties pie datora vai telefona nākas pavadīt vairākas stundas. Tomēr pat šāda saziņa nereti mēdz būt daudz efektīvāka, nekā zvani vai vēstuļu rakstīšana.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.05.2025 - 07.06.2025 Liepājas un liepājnieku stāsti Liepājas reģiona TIB
Liepājas 400. jubilejas gadā vēlamies dalīties ar šiem stāstiem un, sākot ar martu, katra mēneša pēdējā sestdienā plkst. 14:00 aicinām uz | Skatīt vairāk
CHADA viesnīcas - Krabi un Ko Lanta Estravel Latvia
Lidojums no Rīgas, brokastis, 7 naktis viesnīcā un atpūtas piedāvājums // Piemērotas ģimenēm un pāriem mierpilnai atpūtai! | Skatīt vairāk
no 1330 EUR
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com