Autors: Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Web.de/Sueddeutsche.de
Ja top skaidrs, ka reģistrācija lidojumam rindu dēļ varētu ieilgt un lidojums tikt nokavēts, tad pasažierim ir jāpievērš sev uzmanība, lai lidsabiedrība varētu parūpēties par laicīgu check-in, tā lēmusi Berlīnes tiesa Vācijā.
Lidsabiedrībām gan ir jārūpējas par to, lai rindas lidostā neapdraudētu to pasažieru reģistrāciju, kas lidostā ieradušies laicīgi - tas nozīmē, ka, stāvot rindā kopā ar cilvēkiem, kas reģistrējas citiem, iespējams, vēlākiem lidojumiem, pasažieriem, kas lidostā nav ieradušies par vēlu, ir tiesības tikt apkalpotiem ārpus kārtas, lai nenokavētu lidojumu. Lidsabiedrību pienākums ir šos pasažierus izsaukt, tomēr arī pasažieriem ir jārūpējas pašiem par savu reģistrāciju.
Berlīnes-Šarlotenburgas tiesa (Amtsgericht Berlin-Charlottenburg) tā lēmusi gadījumā, kad divas vācu pasažieres rindu dēļ nokavējušas reģistrāciju lidojumam no Maljorkas uz Nirnbergu, kaut arī sākušas stāvēt reģistrācijas rindā jau 70 minūtes pirms lidmašīnas starta. Pasažierēm piešķirta kompensācija 500 eiro apmērā, kā arī tika kompensēti transporta izdevumi par citu lidojumu un vilciena braucienu. Kompensācija gan tika par trešdaļu samazināti, jo sievietēm būtu bijis jāpiesakās pie lidsabiedrības darbiniekiem un jāziņo, ka viņas nevar paspēt iečekoties.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.