Autors: Daiga Bazule
Avots: BalticTravelnews.com
Šonedēļ, 2013. gada 22. janvārī, tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv saņēma sūdzību no lasītājiem par radušos problēmu, rezervējot aviobiļetes www.airbaltic.com. Rakstu var atrast šeit. Travelnews.lv sazinājās ar airBaltic korporatīvo komunikāciju viceprezidentu Jāni Vanagu, kurš sniedza paskaidrojumus par radušos situāciju.
Jānis Vanags sniedz atbildi: "airBaltic pagājušā un šajā nedēļā notika zemo cenu kampaņa "Super Saver". Šogad airBaltic kļuva par pirmo aviokompāniju Eiropā, kas uz visu gadu publiskoja kampaņu kalendāru, tādēļ kampaņā bija ārkārtīgi liels apmeklētāju skaita pieplūdums, kas vairākas reizes pārsniedza parasto. Neskatoties uz to, ka šādas paaugstinātas slodzes www.airbaltic.com lapai ir paredzētas, dažkārt tomēr var rasties tehniskas kļūmes. airBaltic atvainojas par sagādātajām neērtībām un jau šobrīd ķērusies pie darba, lai veiktu tehniskos uzlabojumus nākotnē."
Vairāk informācijas interneta vietnē www.airbaltic.lv
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.