Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Telegraph.co.uk/BalticTravelnews.com
Lielbritānijas žurnāla "Which?" lasītāji zemo cenu lidsabiedrību Ryanair klientu apkalpošanas kvalitātes ziņā atzinuši par sliktāko starp 100 valsts lielākajiem zīmoliem.
Žurnāla rīkotajā aptaujā lasītājiem tika lūgts izvērtēt lielākos zīmolus Lielbritānijā pēc tādiem kritērijiem kā darbinieku zināšanas, attieksme un spēja risināt problēmas. Aviokompānija Ryanair no iespējamajām piecām ieguvusi vien divas zvaigznes katrā no kategorijām – tā saņēmusi kopējo vērtējumu 54 procenti, kas ir zemākais vērtēto 100 zīmolu vidū.
Reklāma

"Pasažieri, šķiet, piekrīt Maikla O'Līrija nostājai, ka pieejamai cenai ir augstāka prioritāte nekā apkalpošanas kvalitātei", norādīts žurnālā "Which?".
Kā liecina noritējušās aptaujas rezultāti, viens no respondentiem kompāniju Ryanair nodēvējis par "agresīvu attiecībā pret klientiem", bet vēl kāds minējis, ka Ryanair stjuartes "izturas rupji un liek [pasažieriem] sajusties kā niecībām nevis klientiem".
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.