Briti Ryanair nodēvē par "sliktāko" zīmolu apkalpošanas ziņā [1]

Lielbritānijas žurnāla "Which?" lasītāji zemo cenu lidsabiedrību Ryanair klientu apkalpošanas kvalitātes ziņā atzinuši par sliktāko starp 100 valsts lielākajiem zīmoliem.

Žurnāla rīkotajā aptaujā lasītājiem tika lūgts izvērtēt lielākos zīmolus Lielbritānijā pēc tādiem kritērijiem kā darbinieku zināšanas, attieksme un spēja risināt problēmas. Aviokompānija Ryanair no iespējamajām piecām ieguvusi vien divas zvaigznes katrā no kategorijām – tā saņēmusi kopējo vērtējumu 54 procenti, kas ir zemākais vērtēto 100 zīmolu vidū.

"Pasažieri, šķiet, piekrīt Maikla O'Līrija nostājai, ka pieejamai cenai ir augstāka prioritāte nekā apkalpošanas kvalitātei", norādīts žurnālā "Which?". 

Kā liecina noritējušās aptaujas rezultāti, viens no respondentiem kompāniju Ryanair nodēvējis par "agresīvu attiecībā pret klientiem", bet vēl kāds minējis, ka Ryanair stjuartes "izturas rupji un liek [pasažieriem] sajusties kā niecībām nevis klientiem".

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 fday 09/21/2013 09:10 Es gan teiktu, ka smags gadījums ir daži ground staff pārstāvji, tipa Steisija Stanstedas lidostā, bet pārējais ir ok. Lidmašīnu stjuarti izpalīdzīgi un draudzīgi noskaņoti.

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Viesu māja “Rudzupuķes” TAKA
Viesu māja “Rudzupuķes” piedāvā izmitināšanu 9 komfortablos numuros, krievu pirti, kafejnīcas-bāra pakalpojumus, biljardu, bezmaksas internetu. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 08.06.2025 - 15.06.2025 Atveseļošanās programma bērniem Nikos Travel
Veselības programma paredzēta bērniem vecumā no 4 līdz 16 gadiem (ieskaitot). Procedūras tiek noteiktas individuāli medicīniskās konsultācijas laikā. | Skatīt vairāk
435 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com