Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: News.com.au/BalticTravelnews.com
Cik radikālu soli jūs spētu spert, lai iegūtu galveno balvu lidsabiedrības izsludinātā konkursā – iespēju uzsākt "jaunu dzīvi" Berlīnē?
Kad Vācijas aviokompānija Lufthansa Zviedrijā izsludināja itin neparasto konkursu, domājams, netika paredzēts, ka oficiālu vārda maiņu varētu veikt tik daudz ļaužu.
Reklāma

Lai pretendētu uz galveno balvu – bezmaksas aviobiļeti uz Berlīni un iespēju vienu gadu bez maksas dzīvot pilnībā mēbelētā, ekskluzīvā dzīvoklī kādā no tās priekšpilsētām, konkursa dalībniekiem nācās nomainīt savu vārdu uz Klauss-Heidija, kas ir divu izplatītu vācu personvārdu apvienojums.
Kā atzīst lidsabiedrības pārstāvji, zviedri izrādīja milzu atsaucību – 42 cilvēki patiešām bija nomainījuši savu vārdu. Lufthansa nesen nosaukusi konkursa uzvarētāju: tas ir 24 gadus vecais Mikels Andersons, kurš nu jau kļuvis par Klausu-Heidiju Andersonu.
Arī pārējiem konkursa dalībniekiem, kuri nomainījuši savu vārdu, solīts izsniegt balvas, tostarp 100 000 bezmaksas kilometru lidojumiem ar Lufthansa.
Kā izteicies Lufthansa mārketinga speciālists Magnuss Engvals, ideja par savdabīgo konkursu nodēvējama par "vienkāršu" un "nedaudz absurdu, taču pozitīvā ziņā".
"Klausiem-Heidijām ir viena kopīga īpašība – viņiem piemīt motivācija vai sapnis mainīt kaut ko savā dzīvē," atzīst Engvals. "Tieši šim nolūkam der Berlīne. Tā ir ļoti brīva pilsēta – daudzējādā ziņā."
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.