Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Atwonline.com/BalticTravelnews.com
Ja šāda plāna īstenošanu akceptēs Ķīnas Civilās aviācijas administrācija (CAAC), vietējā zemo cenu aviokompānija "Spring Airlines" gatavojas pārdot aviobiļetes stāvvietām lidojumos, kas nav ilgāki par divām stundām.
Kā atzīst kompānijas pārstāvis Vans Dženhua, biļetes stāvvietām būtu par 30–40 procentiem lētākas nekā sēdvietām. Viņš norādījis arī, ka aviobūves gigants Airbus ir gatavs A320 tipa lidaparātus aprīkot ar "stāvvietu pasažieru saloniem", tomēr lidsabiedrība vēl nav saņēmusi atļauju no CAAC, kas patlaban izskata ar šādu stāvvietu drošību saistītos jautājumus.
Vans atklāj, ka Šanhajā bāzētā zemo cenu lidsabiedrība plāno tai piederošos Airbus A320 aviolainerus aprīkot trīs klašu konfigurācijā. Proti, biznesa klasē līdzšinējo 12 sēdvietu vietā plānots ierīkot 24, ekonomiskajā – 78, taču vēl pasažieriem būtu pieejamas 120 stāvvietas. Tādējādi ar Airbus A320 varētu pārvadāt līdz pat 30 procentiem vairāk pasažieru.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.