AS «Pasažieru vilciens» mudina pasažierus iesniegt kompensāciju pieprasījumus par vilcienu kavējumu radītajiem tiešajiem zaudējumiem

AS “Pasažieru vilciens” mudina pasažierus iesniegt kompensāciju pieprasījumus par tiešajiem zaudējumiem, kas radušies vilcienu kavējumu vai atcelšanas dēļ. Janvārī vilciena pasažieru pārvadātājs saņēmis 53 pieprasījumus par kopējo summu 549,75 eiro saistībā ar kavējumiem jauno elektrovilcienu tehniskā stāvokļa dēļ, – informēja komunikācijas un mārketinga vadītāja Sigita Zviedre.

Visvairāk pieteikumu saņemti par taksometra, koplietošanas auto nomas un autobusu pakalpojumu izmantošanu. Kompensācijas pasažieriem izmaksā AS “Pasažieru vilciens”, šos zaudējumus piedzenot no elektrovilcienu ražotāja “Škoda Vagonka”.

“Mūsu prioritāte ir pasažieru pārvadājumu kvalitāte. Pašlaik intensīvi strādājam, lai stabilizētu pakalpojumu un pasažieri varētu paļauties uz vilcienu kustības grafiku. Īstermiņā tas nozīmē izmaiņas grafikā līdz brīdim, kad “Škoda Vagonka” garantēs, ka uzņēmuma ražotie vilcieni darbojas bez defektiem. Šos vilcienus maksimāli plānojam maršrutos, kur ir divi sliežu ceļi, kā arī izmantojam vecos vilcienus,” skaidroja AS “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētājs Rodžers Jānis Grigulis.

Viņš arī atgādināja, ka nemainīgi paliek spēkā kārtība – ja vilciena pienākšana vai atiešana kavējas vai reiss tiek atcelts, pasažieri ir aicināti izmantot citu iespēju nokļūt galamērķī un pieprasīt zaudējumu kompensāciju.
Svarīgākais tiešo zaudējumu atlīdzības saņemšanai ir saglabāt vilciena biļeti un citus dokumentus, kas pamato prasītās atlīdzības apjomu.

Tiešo zaudējumu atgūšanai pasažieris var rīkoties vairākos veidos – iesniegt pieteikumu klātienē “Vivi” klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā vai atstāt iesniegumu un nepieciešamos dokumentus kādā no “Vivi” kasēm, ja tās tajā brīdī ir atvērtas. Izdrukāta iesnieguma forma ir pieejama kasēs un “Vivi” klientu apkalpošanas centrā, to var lejupielādēt arī uzņēmuma tīmekļa vietnē, sadaļā “Pasažieru ievērībai – Pasažieru iesniegumu pieņemšana”. Ja pieteikumu ir ērtāk sūtīt pa pastu, tas jāadresē AS “Pasažieru vilciens” Pērses ielā 8, Rīgā, LV-1011.

“Pašlaik kompensāciju pieprasījumus var iesniegt iepriekš minētajos veidos, taču mēs strādājam pie tā, lai padarītu šo procesu vienkāršāku,” piebilda Grigulis.

Iesniegumā jānorāda vārds, uzvārds, tālruņa numurs un pasta vai e­-pasta adrese, bankas konts, uz kuru atgriezt naudu, vilciena maršruts, datums, numurs, jāsniedz situācijas un zaudējumu apraksts, jāpievieno zaudējuma apmēru apliecinoši dokumenti, iesniegums jāparaksta ar roku vai drošu e-parakstu.

Elektroniski iesniegums ar pielikumiem jāsūta uz e-pasta adresi [email protected].

Neskaidrību gadījumā par tiešo zaudējumu pieteikšanu vai saņemšanu pasažieri ir aicināti sazināties ar “Vivi” klientu apkalpošanas centru, zvanot uz diennakts bezmaksas tālruņa numuru 80007600.

Visus iesniegumus atbilstoši normatīvajiem aktiem un iekšējām procedūrām “Vivi” izskata un izvērtē individuāli iespējami ātrāk, taču ne ilgāk kā 14 dienās.

Sarežģītos gadījumos iesniegumu izskatīšanas termiņu atbilstoši Iesniegumu likumam var pagarināt līdz 30 dienām no to saņemšanas brīža. Tādos gadījumos “Vivi” iespējami ātrāk informēs klientu par radušos situāciju un par paredzamo atbildes sniegšanas laiku.

Ja pasažierim ir ārkārtas situācija, kurā konduktora kontroliera piedāvātais kopējais risinājums neder un ir nepieciešama palīdzība, aicinām uzreiz doties pie konduktora kontroliera un informēt par situāciju, lai atrastu piemērotāko alternatīvu. Konduktori kontrolieri ir instruēti rīcībai ārkārtas gadījumā. Piemēram, ja šādā situācijā nonāks skolēns, kuram nebūs pieejami līdzekļi, lai apmaksātu taksometru, par tā izsaukšanu parūpēsies konduktors kontrolieris, tāpēc lūgums vecākiem pārrunāt ar bērniem rīcību vilciena ilgstošas apstāšanās gadījumā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jauni audio gida stāsti Madonas novadā Madonas TIC
Jau esošajam audio gidu tīklam - Ērgļi, R. Blaumaņa muzejs "Braki", Ziestu kalns, Gaiziņkalns un Madona, ir pienākuši klāt vēl divi audio stāsti. | Skatīt vairāk
Latvija
Pludmales terase "Pampūkas" atklāj sezonu! Preiļu novada TIC
Pludmales kafejnīca "Pampūkas" gatavojas sezonas atklāšanai Mātes dienā! Tiek "vārīti" pirmie saldējumi, ar kuru garšām vari iepazīties "Pampūku" | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 09.05.2025 - 31.05.2025 "Tuvā tālumā" izstāde galerijā "Mans's" Jēkabpils novada TIC
Galerijā «Mans's» atklāta divu savdabīgu mākslinieku – Kalvja Zutera un Zanes Lūses – personālizstādes, kam dots kopējais nosaukums «Tuvā | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 09.05.2025 - 31.05.2025 Tūrisma jaunums “Meitene Mellene MADONĀ" Madonas TIC
Gaidot vasaru, klajā nācis netradicionāls Madonas novada tūrisma ceļvedis. Tas informē par ceļošanas iespējām ģimenēm ar bērniem, skolu klasēm un | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com