Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Breakingtravelnews.com
Aptuveni 2,3 miljoni cilvēku visā Lielbritānijā nav atguvuši naudu par lidojumiem, kurus pandēmijas dēļ viņi nevarēja veikt.
Lidsabiedrības lidojumus neatcēla, taču ierobežojumu dēļ cilvēki nevarēja doties uz izvēlētajiem galamērķiem, tostarp likumos noteikto ierobežojumu dēļ. Regulas paredz, ka pasažieri ir tiesīgi septiņu dienu laikā saņemt kompensāciju, ja operators atceļ lidojumu, taču nav aizsardzības gadījumos, ja lidojums nav atcelts.
Reklāma

Lidojumi gan nav atcelti, taču ierobežojumi lieguši cilvēkiem lidot. Rezultātā zaudēta nauda, neapmierināti patērētāji. Iespējama gan ceļojuma pārcelšana uz vēlāku laiku, taču visbiežāk tie ir bijuši papildus izdevumi.
27% no cilvēkiem, kuri nav saņēmuši kompensācijas norādījuši, ka bijuši spiesti atteikties no ceļojumiem ierobežojumu dēļ galamērķī, 37% - valsts nostājas dēļ, kas ieteikusi atteikties no nebūtiskiem ceļojumiem. Lidojumi gan notikuši, jo lidsabiedrībai jānodrošina nokļūšana galamērķī tiem pasažieriem, kuru ceļojumu iemesli ir būtiski. Zīmīgi, ka šādos gadījumos arī apdrošināšanas polises nesedz ceļotāju izdevumus.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.