Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Mirror.co.uk
Lidsabiedrības “EasyJet” lidojums no Šipolas lidostas Amsterdamā uz Mančestru Apvienotajā Karalistē aizkavējās par piecām stundām. Vēlāk saniknotie pasažieri uzzināja, ka pie kavēšanās bija vainojams ods, vēsta “Mirror”.
Pasažieri gaidīja savu reisu, bet informācija par izlidošanas laiku tika aizvien pārlikta uz vēlāku laiku. Beidzot ar nieka piecu stundu nokavēšanos pasažieri beidzot tika lidmašīnā. Pats pilots vēlāk esot atzinis, ka viņu kokpitā sakodis ods, tādēļ tika veikta visas lidmašīnas pastiprināta tīrīšana.
Reklāma

Pasažieriem gan tika ziņots, ka aizkavēšanās iemesls ir tehniska problēma. Gaidot savu reisu vienīgais bonuss, ko saņēma pasažieri bija piecu eiro kupons ēdiena iegādei.
Pati lidsabiedrība notikušo skaidroja ļoti īsi: “Pasažieru un apkalpes drošība un labklājība ir mūsu augstākā prioritāte”.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.