Autors: Ilze Salna
Avots: BalticTravelnews.com/Spiegel.de
Parīzē
ieviests jauns pakalpojums – lidsabiedrības Air
France lidostas pavadonis, kas palīdzēs orientēties Šarla de Golla lidostā
(Charles-de-Gaulle).
Šī lidosta
ne bez pamata tiek uzskatīta par vienu no sliktākajām Eiropā – cilvēki, kas
bieži izmanto tās pakalpojumus, sūdzas par lieliem attālumiem, gaiteņu
labirintiem, neprecīzām vai trūkstošām virzienu norādēm un nelaipnu personālu,
tāpēc principā pret šādu pakalpojumu nebūtu iebilstams, taču vienkārši aiz
cilvēkmīlestības Air France to arī
nepiedāvā, ironizē mediji: personiskā lidostas pavadoņa pakalpojumi izmaksā 200
eiro. Tie ietver individuālu palīdzību, ierodoties, izlidojot, reģistrējoties
lidojumiem un tranzīta gadījumā. Augstā cena noteikta, analizējot līdzīgus
konkurentu piedāvājumus, skaidro Air
France, turklāt viens pavadonis varot vienlaicīgi lidostā apkalpot četrus
klientus, tātad katram tas izmaksātu vairs tikai 50 eiro. Tomēr izrādās, ka
citām lidsabiedrībām un citās lidostās līdzīgs pakalpojums izmaksā lētāk – Dubajas
lidostā nepilnus 100 eiro, bet Lufthansa
par personiskā gida pakalpojumu Minhenes un Frankfurtes lidostā iekasē tikai 55
eiro, par VIP servisu – 300 eiro (tas gan iekļauj ievērojami vairāk – braucienu
uz vai no lidmašīnas luksus klases limuzīnā, bezmaksas ēdināšanu VIP zonā, visu
ceļojumu formalitāšu nokārtošanu un bagāžas pārvietošanu).
Arī franču lidsabiedrība cer, ka jauno servisu izmantos ne
tikai tie, kas lido reti un tāpēc slikti orientējas lidostā un ar lidošanu
saistītās formalitātēs, bet arī biznesa klases klienti. Ar laiku tā cer līdzīgu
pakalpojumu ieviest arī Parīzes Orlī lidostā (Orly) un Amsterdamas Schipol
lidostā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.