Pasniegta balva par visnekaunīgākajiem meliem reklāmā

Vācijā pasniegta balva Goldener Windbeutel 2012, kura katru gadu apbalvo lielākos melus reklamējot kādu produktu. Šogad pirmo vietu ieguvuši bērnu pārtikas ražotāji -  firma Hipp ar savu tēju bērniem. Par  šo produktu balsojuši 34,1% no 130 000 aptaujāto.

Pēc patērētāju tiesības aizsardzības  organizācijas Foodwatch datiem dažādās Hipp tējas satur 2,5 gabaliņus cukura uz 200 ml. Mazuļiem netiek rekomendēti nekādā veidā saldināti dzērieni, tomēr reklāma uzsver, ka tēja ir veselīga bērniem. Izanalizējot tējas sastāvu, speciālisti norādīja uzņēmumam, ka informāciju par cukura esamību nepieciešams izvietot uz iepakojuma redzamā vietā, lai nemaldinātu pircējus.

Tomēr uzņēmums Hipp nav izrādījis sapratni par aptaujas rezultātiem un vaino Foodwatch ekspertus kompānijas nomelnošanā. Lai vai kā informācija liecina, ka Hipp plāno izņemt no apgrozījuma tējas ar sastāvā esošo cukuru un to aizstāt ar saldinātājiem.

Otro vietu aptaujā ar 27,5% balsu ieguvis gaļas pildījums Viva Vital Hackfleisch, bet trešo vietu – margarīns Becel pro-activ no Unilever. Tālāk topā seko it kā bezalkoholiskais alus Clausthaler Classic no Radeberger.
Foodwatch aktivitātes paredzētas, lai patērētāji netiktu maldināti ar nepatiesām reklāmām un tajās minētie fakti atbilstu patiesībai.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 19.06.2025 - 24.06.2025 Līgo svētki Krāslavas estrādē Krāslavas TIC
22. jūnijā tiekamies Krāslavas estrādē uz "Skroderdienām Silmačos" Pirms un pēc izrādes būs iespēja apmeklēt pastaigu takas, radošās darbnīcas, | Skatīt vairāk
Uzņēmumi


Turkish Airlines
,

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com