Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/Postimees.ee
Kāds Igaunijas iedzīvotājs, kurš pērn augustā devās atpūtas braucienā uz Grieķiju, ir gauži vīlies par tūrisma aģentūru, kas par pandēmijas dēļ pārtraukto ceļojumu atgriezusi pārāk maz naudas. Tikmēr Igaunijas Patērētāju tiesību aizsardzības komiteja nostājusies tūrisma pakalpojuma sniedzēja pusē.
Klients izmantojis tūrisma aģentūras “Okeaania Travel OÜ” pakalpojumus, par 3530 eiro iegādājoties desmit dienu ceļojumu uz Grieķiju, kas noticis pērn augustā. Taču pandēmijas dēļ ceļojumu nācies pārtraukt, un klients Grieķijā sabijis vien četras dienas, tādēļ vērsies pie tūrisma aģentūras, pieprasot kompensēt 1107 eiro, tostarp 150 eiro par morālo kaitējumu.
Reklāma

Tūrisma aģentūra klientam atgriezusi 807 eiro par neizmantoto naktsmītni. Klients uzsvēris, ka tas ir krietni par maz, un nu jau viņš sarēķinājis, ka tūrisma aģentūrai būtu jāatgriež vismaz 1765 eiro.
Taču patērētāju tiesību aaizsardzības komiteja nolēmusi, ka tūrisma aģentūra ir rīkojusies pareizi, un Covid-19 ir nepārvarama vara, un tūrisma operators to ietekmēt nevar. Tiesa gan, klients šādu spriedumu var pārsūdzēt augstākā instancē.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.