Interesanti noslēpumi par restorānu un kafejnīcu dzīvi

Katram restorānam un kafejnīcai ir savas ieražas un metodes, kā pagatavot maltīti un apkalpot savus viesus. Taču dažas no šīm ieražām var būt nedaudz nepieņemamas šo kafejnīcu apmeklētājiem. Vairāki pavāri, apkalpojošais personāls un citi šīs nozares pārstāvji vietnei budgettravel.com atklājuši dažus interesantus faktus, ko apmeklētāji, pavisam iespējams, nav zinājuši.

Neaizraujies ar maizes ēšanu

Apkalpojošais personālas atzīst, ka maize, kas atrodas groziņā uz galda, iespējams, jau ir pabijusi vēl pie kāda galdiņa. Kas netiek apēsts, tas bieži vien tiek nogādāts atpakaļ virtuvē un tiek pārlikts citā groziņā, lai no jauna to nestu kādam citam galdiņam. Tādējādi veidojas dažādu baktēriju mājvietai labvēlīga vide. Baisi, ne?

Ignorē mūziku

Protams, dziesma "We built this city" var kādu iedvesmot un likt pasūtīt vairāk kā nepieciešams. Taču tieši tas ir tas, ko restorāni vēlas panākt ar konkrētas mūzikas izvēli. Iespaidojoties no noteiktiem mūzikas stiliem, cilvēki ēd vairāk un iet prom no kafejnīcas ātrāk. Lai izvairītos no šāda ierastā refleksa jāmēģina "atslēgties" no apkārt skanošās mūzikas, izbaudīt laisku sarunu un mierīgu ēšanas tempu.

Nekad neesi pēdējais klients

Brīdis pirms restorāna slēgšanas var nozīmēt vecu ēdienu, nedaudz iereibušu personālu, īgnu apkalpošanu un, iespējams, kāds zāles otrā galā jau sāks mazgāt grīdu.

Neesi kaitinošs viesis

Ir ļoti svarīgi padomāt par savu attieksmi pret apkalpojošo personālu. Šefpavāra, viesmīļa un citu restorāna darbinieku rokās ir tavas maltītes un, iespējams, svarīga notikuma, piemēram pirmā randiņa, saderināšanās vai tēta dzimšanas dienas liktenis. Protams, ja tiešām ir kādas problēmas vai pārpratumi, par tiem vajag ziņot savam viesmīlim. Taču padomā divreiz, pirms nolem sūtīt ēdienu atpakaļ uz virtuvi (kas var sadusmot pavāru), stāstīt bārmenim, ka pazīsti restorāna īpašnieku (iespējams bārmenis pats nemaz nevar ciest īpašnieku) vai uzdod jautājumus, kuri parāda, cik maz tu vēlies maksāt par savu maltīti, piemēram, jautājums – "Vai mēs trijatā varam dalīt vienu zupu?".

Lai gan ziņas par viesmīļiem, kuri iespļauj kaitinošu viesu ēdienos ir pārspīlētas, tik un tā ir svarīgi attiekties pret apkalpojošo personālu laipni un ar sapratni.

Neēd ārpus mājas svētku dienās

Vai kādreiz esi aizvedis savu mammu svinīgās Mātes dienas brokastīs, bet no brokastīm atgriezies ar vilšanos, jo personāls bija neuzmanīgs un ēdiens viduvējs? Diemžēl tā var notikt, ja svētku dienā maltīte tiek ieturēta kādā restorānā.  It īpaši tādās dienās kā Mātes diena vai Valentīndiena. Labāk šajās dienās pagatavot svinīgu maltīti mājās un svētku dienu atzīmēt šādi, jo restorānu pārslodze dara savu un rada haosu arī personālam, un tas, protams, ietekmēs arī tevi.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Rīgas centrā atvērusies moderna klīnika Republikas laukuma klīnika
Moderna klīnika vietējiem iedzīvotājiem un ārvalstu ceļotājiem, kas nodrošina speciālistu konsultācijas apvienojumā ar USG un laboratoriskiem | Skatīt vairāk
NIRVANA HOTELS viesnīcu kolekcija- Turcija Estravel Latvia
5* viesnīcas skaistākajās Antālijas piekrastēs // Lidojums no Rīgas, transfēri un 7 naktis viesnīcā, ultra viss iekļauts ēdināšanas programma | Skatīt vairāk
no 1514 EUR
Līgo Višķos 2025 TAKA
Vasaras gaidītākais notikums Višķu estrādē – festivāls Līgo Višķos 2025, kuru vairāk nekā 10 gadus Augšdaugavas novada pašvaldība rīko Luknas | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com