Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/touristik-aktuell.de
Neitralitāte, zināšanas un serviss: tie ir vissvarīgākie kritēriji, kāpēc vācu ceļotāji savu atvaļinājuma plānošanā vēršas pie profesionāliem ceļojumu konsultantiem – neatkarīgi no tā, vai viņi strādā ceļojumu birojā vai kā neatkarīgi ceļojumu konsultanti.
Lai gan pētījums, ko ceļojumu uzņēmums «Rita AG» uzdeva tirgus izpētes kompānijai «GfK» veikt 2025. gada maija sākumā un kurā piedalījās 1 100 Vācijas pilsoņi, nesniedz patiesi jaunus atklājumus, tas skaidri parāda, kas ir nepieciešams personiskajai ceļojumu konsultācijai, lai tā arī turpmāk būtu veiksmīga.
Reklāma

- Kompetence un ekspertu zināšanas (79,9 procenti)
- Visaptverošs serviss problēmu gadījumā (76,5 procenti)
- Personisks serviss atbilstoši manām vēlmēm (70,7 procenti)
- Neatkarīga un neitrāla konsultācija (69,7 procenti)
- Laika ietaupījums, pateicoties konsultācijai (61,5 procenti)
- Ekskluzīvi piedāvājumi (61,4 procenti)
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.