Autors: Daiga Bazule
Avots: BalticTravelnews.com
Tūrisma ziņu portāls Travelnews.lv ietekmīgāko zīmolu topā (www.zimolutops.lv) pakāpies par astoņām vietām un šobrīd ieņem 25. vietu no kopumā 50, izvirzoties priekšā tādiem zīmoliem kā VEF Rīga, Alfa, Domina, TvNet, rus.delfi.lv un citiem. Ietekmīgāko zīmolu tops tika veidots ņemot vērā zīmolu auditoriju un iesaisti sociālajos medijos Twitter, Facebook un Draugiem.lv.
1. Delfi
Reklāma

2. kasjauns.lv
3. Forumcinemas
4. Samsung
5. Lattelecom
6. airBaltic
7. Tele 2
8. Ir
9. Rimi
10. City Life
11. Swedbank
12. Diena
13. Kalnciema Kvartāls
14. Bite
15. Zelta Zivtiņa
16. Positivus
17. apollo.lv
18. LMT
19. Drogas
20. Adrenaline Tan
21. Maxima Latvija
22. Čili Pica
23. Pica LuLū
24. Laima
25. Travelnews.lv
26. Burusports
27. LG
28. Stilīgi apavi
29. Mitsubishi Motors Latvia
30. VEF Rīga
Ietekmīgāko zīmolu tops tiek veidotos, balstoties uz divām zīmola komunikācijas šķautnēm – auditoriju un iesaisti. Šie rādītāji ļauj izvērtēt to, cik veiksmīgi zīmols iekarojis piederošos un iemantotos medijus.
Cik plaša auditorija dienu no dienas seko zīmola ziņām:
- Twitter/Followers
- Facebook/Page likes
- Draugiem.lv/Auditorija
Cik veiksmīgi zīmola veidotajam saturam izdevies iesaistīt sociālā medija lietotājus:
- Twitter/Retweets, mentions, replies
- Facebook/Talking about this
- Draugiem.lv/Runā ietekme, lojalitāte
Kopējā topā visu trīs sociālo tīklu – Twitter, Facebook, Draugiem.lv rezultātiem tiek piemērots vienāds svars. Zīmola vērtējumu nosaka vieta, kuru tas ieguvis katrā no atsevišķiem topiem.
Vērtējot atsevišķi katru topu, Travelnews.lv Facebook profils ieņem trešo vietu un pakāpies par astoņām vietām Facebook topā.
Seko:
Twitter twitter.com/Travelnews_lv
Facebook www.facebook.com/Travelnews.lv
Draugiem.lv www.draugiem.lv/travelnews
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.