Autors: Laura Vendele
Avots: www.tns.lv
Absolūtais vairākums (86%) Latvijas iedzīvotāju
ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem uzskata, ka, sākoties
jaunajam mācību gadam, Rīgas pašvaldības policijas (RPP) papildus reidu
rīkošana veikalos, bāros un kafejnīcās, lai pārliecinātos, ka
nepilngadīgajiem netiek tirgots alkohols un tabakas izstrādājumi, ir
nepieciešama. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar
telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes” septembra sākumā veiktais
pētījums.
Desmitā daļa (10%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā
vecumā no 18 līdz 55 gadiem neuzskata, ka papildus reidu rīkošana ir
nepieciešama.
4% iedzīvotāju nav pauduši konkrētu viedokli šajā jautājumā.

Piektajai daļai (18%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski
aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem personiski ir zināmi veikali, bāri
un kafejnīcas, kur nepilngadīgajiem ir iespēja iegādāties alkoholu un
tabakas izstrādājumus.
Vairākumam (67%) Latvijas iedzīvotāju
ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem personiski nav zināmi
veikali, bāri un kafejnīcas, kur nepilngadīgajiem ir iespēja iegādāties
alkoholu un tabakas izstrādājumus. 15% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu
atbildi uz šo jautājumu.
Reklāma


Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar
telekompānijas LNT raidījumu „900 sekundes”, laikā no 2016. gada 30.
augusta līdz 1. septembrim ar interneta starpniecību visā Latvijā
aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18
līdz 55 gadiem.TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas
iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot
pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro
ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju
pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs
pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas
un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku
tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan
starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses,
interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju
lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.